close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה חשוב לעבוד עם מנהל השקעות?

מערכת שורשכה טבת, תשפ22/01/2020

יש לכם כספים? רוצים להתחיל להשקיע ותוהים האם לבצע את זה בעצמכם או לההיעזר באיש מקצוע מומחה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון

תגיות:
רבים אשר מתמצאים בתחום ההשקעות ומכירים אותו קצת תוהים למה בכלל הם צריכים מנהל השקעות אשר יגבה מהם דמי ניהול על העבודה
שלו. למה לא לבצע את הניהול הזה בכוחות עצמם? ובכן, על השאלות הללו בדיוק תמצאו תשובות במאמר הבא, ותוכלו להבין מדוע כך כך חשוב לעבוד עם מנהל השקעות ומדוע למרות ההוצאה הכרוכה בכך, וגם אם אתם מבינים בתחום בעצמכם, לא כדאי לכם לבצע את ניהול ההשקעות שלכם בכוחות עצמכם.

ידע שווה כסף, והרבה מאוד כסף
גם אם אתם מבינים מעט בתחום ההשקעות והכספים, עדיין אין לכם הבנה כמו של מנהל השקעות בכיר ומקצועי שזהו העיסוק המרכזי שלו. אם אתם עוסקים בתחום אחר, זה התחום בו אתם מומחים, וכמו שאתם יודעים שאף אחד לא יוכל לומר לכם איך לעשות את העבודה שלכם טוב יותר אם הוא לא מבצע בדיוק את אותה עבודה, כך אל תנסו לבצע עבודה של מנהל השקעות אם אתם עצמכם לא מנהלי השקעות.

הידע של איש מקצוע אשר עוסק בתחום באופן קבוע, מקבל הכשרות כל הזמן, קורא מידע באופן רציף ונתון לפיקוח והדרכה של בית השקעות מקצועי, הינו ידע שיכול להיות שווה לכם הרבה מאוד כסף והידע הזה יתוגמל לרווחים משמעותיים על ההשקעות שלכם.
חיסכון בזמן האישי שלכם

ניהול השקעות היא עבודה שלוקחת זמן. מנהל השקעות לא יושב שעה ביום על התיק שלכם ומסיים עם העניין, זו עבודה שוטפת אשר מלווה אותו לאורך כל היום. לכן, אם אתם רוצים לחסוך בזמן האישי שלכם, במיוחד אם יש לכם את העבודה והעיסוקים האישיים שלכם, אל תשאירו לעצמכם גם את התפקיד של מנהל השקעות. בסופו של דבר תגיעו לנקודה בה לא באמת תוכלו לטפל בזה באופן ראוי ואז או שפשוט תפסיקו להשקיע והכסף שלכם ישב ללא מטרה, או יותר גרוע – תגיעו להפסדים חמורים מאוד רק בשל חוסר זמן ותשומת לב.

אפיקי השקעה יצירתיים
מנהל השקעות בכיר ומקצועי הינו אדם שיכול לחשוב באופן יצירתי, אדם שיתכנן אסטרטגיה נכונה עבור הכספים שלכם וידע כיצד להשקיע אותם בצורה יצירתית על מנת למקסם את הרווחים שלכם. מדובר בחשיבה שדורשת ידע, כלים אנליטיים והרבה מאוד זמן, ורק אדם אשר באמת עוסק בתחום באופן מלא יכול להגיע אל החשיבה הזו.

לכן, אם אתם רוצים להגדיל את הכסף שלכם ולהגיע לרווחים גבוהים, פנו אל מנהל השקעות. אל תנסו לבצע את העבודה הזו בעצמכם, למדו מהאנשים העשירים ביותר בעולם – לכולם יש מנהל השקעות אשר דואג לניהול ההשקעות והכספים שלהם, למרות שיש להם ידע בתחום.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה